Bij Mobset Living doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u ondanks onze zorg toch een klacht hebben, dan helpen wij u graag op een snelle, eerlijke en respectvolle manier. Hieronder vindt u ons officiële klachtenbeleid.
1. Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons doorgeven:
📧 E-mail: livingmobset@gmail.com
📞 Telefoon: 06 3100 0668
📍 Showroom:
Mobset Living
Zadelmakerstraat 9
1315 AK Almere
Wij verzoeken u om zoveel mogelijk informatie mee te sturen, zoals:
-
Het ordernummer
-
Een duidelijke beschrijving van de klacht
-
Foto’s of video’s (indien van toepassing)
Dit helpt ons uw klacht sneller te verwerken.
2. Bevestiging van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 48 uur een bevestiging van ons.
In deze bevestiging staat dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en wanneer u een reactie kunt verwachten.
3. Behandeling van uw klacht
Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.
In deze periode onderzoeken wij de klacht zorgvuldig en nemen wij contact met u op als wij aanvullende informatie nodig hebben.
Afhankelijk van de situatie bieden wij:
-
Reparatie
-
Vervanging
-
Een passende oplossing of vergoeding
-
Een duidelijke uitleg wanneer de klacht niet onder garantie valt
Ons doel is altijd om samen met u tot een nette oplossing te komen.
4. Niet tevreden met de oplossing?
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit opnieuw bij ons aangeven.
Wij bekijken de klacht dan opnieuw en zoeken samen naar een oplossing.