Klachtenprocedure

Bij Mobset Living doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u ondanks onze zorg toch een klacht hebben, dan helpen wij u graag op een snelle, eerlijke en respectvolle manier. Hieronder vindt u ons officiële klachtenbeleid.


1. Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons doorgeven:

📧 E-mail: livingmobset@gmail.com
📞 Telefoon: 06 3100 0668
📍 Showroom:
Mobset Living
Zadelmakerstraat 9
1315 AK Almere

Wij verzoeken u om zoveel mogelijk informatie mee te sturen, zoals:

  • Het ordernummer

  • Een duidelijke beschrijving van de klacht

  • Foto’s of video’s (indien van toepassing)

Dit helpt ons uw klacht sneller te verwerken.


2. Bevestiging van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 48 uur een bevestiging van ons.
In deze bevestiging staat dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en wanneer u een reactie kunt verwachten.


3. Behandeling van uw klacht

Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.
In deze periode onderzoeken wij de klacht zorgvuldig en nemen wij contact met u op als wij aanvullende informatie nodig hebben.

Afhankelijk van de situatie bieden wij:

  • Reparatie

  • Vervanging

  • Een passende oplossing of vergoeding

  • Een duidelijke uitleg wanneer de klacht niet onder garantie valt

Ons doel is altijd om samen met u tot een nette oplossing te komen.


4. Niet tevreden met de oplossing?

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dit opnieuw bij ons aangeven.
Wij bekijken de klacht dan opnieuw en zoeken samen naar een oplossing.